بچه ها قطره بینی بهتره یا اسپری بینی برای ۷ماهه

۴ پاسخ

من با اسپری راحت ترم

والا من اسپری میزدم قطره هم زدم اسپری خیلی خوبه زودباز میکنه زدنشم راحت تره

قطره

قطره بهتره کلا

سوال های مرتبط