سلام
نه من سنتی کردم چون دکتر گفت روش حلقه عوارضش زیاده و ممکنه نوک التش بی حس بشه یا مدلش خراب بشه
من سنتی ختنه کردم پسرمو فقط نیم ساعت اول گریه کرد اونم ترسید بیشتر وگرنه بی حسی میزنه درد نداره بعدشم که مراقبت خاصی نداشت فقط یه پماد میزدم خیلی راحت بود
سلام من پسرم به روش حلقه ختنه کردیم فقط یه ساعت اول اذیت شد و گریه کرد بعد ادرار اول دیگه آروم شد سختش تا وقتی که بعد ختنه جیش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.