خانما بعد عمل سزارین کی میران تو پخش ؟؟؟؟؟
بارداری
بارداری

۴ پاسخ

دوساعت تو ریکاوری نگهت میدارن بعد میارنت بیرون

عزیزم کدوم بیمارستان میری و دکترت کیه

وقتی پاها حس اومدن و تونستی تکونشون بدی

همون موقع میارن دیگه.البته اگ‌مشکلی نداشته باشی
من فشار بالا بودم دوروز آی سیو بودم بعد اوردنم بخش

سوال های مرتبط