ببین چقدر تحملشه همونقدر بده گلم ن بیشتر ک بالا بیاره ن کمتر ک گشنه بمونه
هرچقدر سیرش میکنه بده
نه گلم هر چی میلشه بده پزشک پسر من گفت کمتر دوساعت ایقد نده ولی بععد دوساعت هر چی میلش بود بده
زیاده بنظرم همون 90تا بده
شاید گریه نوزاد به خاطر درد دل باشه شیر زیاد میخوره
منم به دخترک یک بار ۱۲۰تا دادم همه رو خچرد دوباره شیشه رو میدادم بهش باز هم میخورد بعد شروع کرد به گریه و درد دل بود
نه خوبه پسر من دوساعتی ۱۵۰ میدم
اگ میخوره ک عالیه من 120 بدم خیلی بالا میاره 90 تا میدم خوبه بده ببین اگ بالا نمیاره خوبه بچرو گشنگی نده بچه تا 180 تا میل بخوره الان اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.