عزیزم نبایدم بیشتر بخوره، تا حایی که وزن میگیره همینقدر کافیه وگرنه رفلاکس میگیره
خپ چیه مشکل؟
طبیعی میخوره دیگه
عزیزم دخترت ۳ماهشه هنوز ۴ماه نشده😁
۹۰تا کافیه هیچوقت اصرار نکن بیشتر بخوره چون باعثمیشه بالا بیاره
دختر من تازه توی ۵ماهگی ۱۲۰تا میخوره
اگ وزنش خوبه مشکلی نداره
دخترت سه ماه و نیمشه که
دختر من ۳ هفته بزرگتره تازه ۹۰ تا میخوره🤣
دخترمن تا وقتی از شیرگرفتمش ۱۲۰می خورد😂😂😂
پسر من همون ۹۰ تاروهم نمیخوره😶😶😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.