۷ پاسخ

عزیزم نبایدم بیشتر بخوره، تا حایی که وزن میگیره همینقدر کافیه وگرنه رفلاکس میگیره

خپ چیه مشکل؟
طبیعی میخوره دیگه

عزیزم دخترت ۳ماهشه هنوز ۴ماه نشده😁
۹۰تا کافیه هیچوقت اصرار نکن بیشتر بخوره چون باعث‌میشه بالا بیاره
دختر من تازه توی ۵ماهگی ۱۲۰تا میخوره

اگ وزنش خوبه مشکلی نداره

دخترت سه ماه و نیمشه که
دختر من ۳ هفته بزرگتره تازه ۹۰ تا میخوره🤣

دخترمن تا وقتی از شیرگرفتمش ۱۲۰می خورد😂😂😂

پسر من همون ۹۰ تاروهم نمیخوره😶😶😶

سوال های مرتبط