۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبی من یه خانومی رو میشناسم که می‌تونه کمکتون کنه اگه بخوای میتونم شمارشو بهتون بدم

اگه تمایل داری طب سنتی برو
چون اونا کلا سیستم کارشون متفاوته
من رفتتم، از روی علائمی که دید و پرسید
گفت سردی رحم داری
یک سری مواد غذایی گفت کم یا حذف کنم
و یک رژیم های غذایی دمنوش گفت
مثلا شکوفه سنجد هرشب یک استکان
سویق و شیره انگور و.... ترکیب کنم بخورم
یا روغن مالی با روغن بابونه
یا استفاده از نوره
دیگه منم انجام میدم کم و بیش
هنوز اقدام نکردم ببینم چی میشه

من یه دوره ایتا خریدم این ماه کارایی که گفت رو عملی کردم خیلی دوره ی خوبیه و مشکل اساسی جامعه ما تغذیه نادرسته.

ان شاءالله منم این ماه جواب بگیرم فعلا که پریود نشدم دو روزه بیبی زدم منفی بود دعا کنید منم این ماه باردار بشم خسته شدم

فقط باید بزنی به بیخیالی فکرشو نکنی که داری رابطه انجام میدی لزوما برای بچه .اصلا به این چیزا فکر نکن انشاالله اوکیه
همراه غذاتون زیتون پروده بخوردید حتما

سوال های مرتبط

مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری