دکترم آزمایش گلوکز نوشته زود نیس من هنوز ۲۲ هفتم

۵ پاسخ

برا من برا اخر ماه نوشته که میشم ۲۵ هفته

منم فرداوقت ویزیت دارم یعنی برای منم مینویسه ازالان 😢

منم برام ۲۱ هفته نوشت ۲۵ هفته انجام دادم

من هفتم از شما پایینتره و برام نوشته

دوهفته دیگه برو انجامش بده الان ارزش نداره از 24 هفتگیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری