د‌کمرم در این هفته آزمایش گلوکز نوشته بنظرتون زود نیس😐

۷ پاسخ

نه هزیزم برای منم در هفته ۲۵نوشته که اون وقت برم

یکم زوده دیگه ۲۴ تا ۲۸ مینویسن هنوز دکتر من گفت ۲۹ هفته مینویسم چون قند و فشار معمولا از ۲۸ به بعد میاد

نه هر چی زودتر بفهمی خدایی نکرده اگه قند داشته باشی قابل کنترل تر میشه

دکتر منم نوشته از شربت میترسم🤕

دکترم برام نوشت گفت هفته دیگه که بیست و چهار هفته ات میشه برو

نه دکتر منم برام نوشته

از هفته ۲۴ تا ۲۶ انجام میدن دیگه

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان دو پسر مامان دو پسر ۶ ماهگی