نه هزیزم برای منم در هفته ۲۵نوشته که اون وقت برم
یکم زوده دیگه ۲۴ تا ۲۸ مینویسن هنوز دکتر من گفت ۲۹ هفته مینویسم چون قند و فشار معمولا از ۲۸ به بعد میاد
نه هر چی زودتر بفهمی خدایی نکرده اگه قند داشته باشی قابل کنترل تر میشه
دکتر منم نوشته از شربت میترسم🤕
دکترم برام نوشت گفت هفته دیگه که بیست و چهار هفته ات میشه برو
نه دکتر منم برام نوشته
از هفته ۲۴ تا ۲۶ انجام میدن دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.