بدای هفته من آزمایش گلوکز زود نیس؟

۸ پاسخ

نباباا بده من دادم24هفته1روز

من ۲۲ هفته دادم

من شنبه هفته آینده که میشه ۲۸ هفته قراره بدم

نه منم دیروز دادم

من۲۴هفته رفتم

نه خوبه من ۲۵ بودم دادم

نه منم مول شما۲۶هفته باید برم دکترم میگه بهترین تایم همین موقع هستش

نه وقت خوبیه

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی