سلام دکتر فرانک امینی رو میشناسید ،خوبه برا سزارین ؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم.
نه متاسفانه شناختی ازشون ندارم.
ببخشید.

من دیدمش هم تو غرضی هست هم تو عسگریه
تو عسگریه یبار دکتر خودم نبود ویزیتم کنه رفتم پیش امینی خیلی خوب بود وقت گذاشت راضی بودم
جاریمم پیشش تو غرضی امینی دکتر شیفت بود زایمان طبیعی کرده بود خیلی راضی بودم
در کل اره دکتر خیلی خوب و مهربونیه

سوال های مرتبط