۳ پاسخ

باید بری فشارتم چک کنن

برو زایشگاه عزیزم واسه یه سریا فاز اولیه درد حس نمیکنن علائمشون فرق میکنه

میگن سرگیجه حالت تهوع درد زایمان برو زایشگاه

سوال های مرتبط