۳ پاسخ

ب منم دکتر گفته بخاطر اعتصاب شیرش فرنی شروع کنم
بعدش سبزیجات
نمیدونم چیا میتونم بدم

بزار ۴ ماه تکمیل بشه خیلی زوده گناه داره هنوز معدش کشش نداره عزیزم

من که فعلا پوره سبزیجات میدم

سوال های مرتبط