خانوماسویق خوبه برانوزاد

۲ پاسخ

شنیدم خیلی مقوی هستش من از ۶ ماهگی هفته ای دو یا سه بار توی فرنی و اوتمیل میدم

بله سویق کودک از جای مطمئن، از مقدار خیلی کم در فرنی یا سوپ شروع کنید

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان مانی و کوروش🧿 مامان مانی و کوروش🧿 ۱ سالگی