نه یه بسته کوچیکا ببر با خودت
من ۱۰ تا بردم محص احتیاط ولی ۵ تا بیستر مصرف نشد
عزیزم اون بگ زیپ دار و میشن بگین از کجا گرفتین
بیشتر بزار عزیزم چون نوزاد اولش دنیا میاد رودهاش در حال تمیز شدنه زیاد کار خرابی میکنن
چرا ۱۰ یا ۱۵ میگین😐
باید یه بسته کوچیکا برداره
توی ۲۴ساعت ۴تا پوشک کمه؟؟؟؟؟
من گلم 10تا بردم. ـ. بچم دو شب بخاطر زردی بستری بود کم. اوردم.. تو. هم ببر بیشتر ضرر ک نداره
یه بسته ببر
نه یه بسته 20تایی ببرخیالت راحت باشه اگرم نخواستی بسته ببری حداقل کمتراز10تانبر
من یه بسته گذاشتم 😂
کمه مصرف میشه پوشک
نه یه بسته بب
نه بابا من ده تا صفر و ده تا یک برداشتم
چون نمیدونم سایزش چطوره
این کاور ها رو از کجا تهیه کردین؟
خود بیمارستان میده که
حدقل ۱۰ تا ببر
عزيزم من روز اول تا مرخص شم بيشتر از ١٠ تا پوشك استفاده كردم
نه کمه بچه روزای اول تند تند پی پی میکنه تا مرخص بشی ده تا ۱۵ تا بردار
ن کمه من12تا گزاشتم
فکر کنم خیلی کم برداشتی حداقل ۱۰ تا بردار
نه کمه حداقل ۱۰تا بذار
زیاد پیپی میکنم اولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.