👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
اول الگو کشیدی بعد رو پارچه پیادهاش کردی یا همینطوری برش زدی؟؟
چ عالییی افرین هنرمند
چقد عالی
اندازه و الگوشو خودت چشمی کشیدی یا از جایی در اوردی منم میخام بدوزم
سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp
عاالی آفرین
فاطی چقدر زود رسیدیم به هفته های ۳۰ به بالا...یادته بلد نبودی اش بپزی😂😂😂تاپیکاتو دیدم یاد خاطرات انتی و اون روزا افتادم
یس بی بی آفرین عالی شدع
آفرین چقدر قشنگ مامان هنرمنده
چقدر عالی 😍😍😍👌
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.