برا بچم بالشت شیر دهی دوختم🐣🩵🧿

تصویر
۱۰ پاسخ

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

اول الگو کشیدی بعد رو پارچه پیادهاش کردی یا همینطوری برش زدی؟؟

چ عالییی افرین هنرمند

چقد عالی
اندازه و الگوشو خودت چشمی کشیدی یا از جایی در اوردی منم میخام بدوزم

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

عاالی آفرین

فاطی چقدر زود رسیدیم به هفته های ۳۰ به بالا...یادته بلد نبودی اش بپزی😂😂😂تاپیکاتو دیدم یاد خاطرات انتی و اون روزا افتادم

یس بی بی آفرین عالی شدع

آفرین چقدر قشنگ مامان هنرمنده

چقدر عالی 😍😍😍👌

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیز.آراز مامان دنیز.آراز روزهای ابتدایی تولد