🪷سلین یا پناه🪷؟

۱۱ پاسخ

پناه نه هرچی میذاری بذار ..فکر کنم ۷ ه۸ سال دیگه مدارس پر میشن از اسم پناه ..فکر کن تو یه کلاس ده تا پناه باشه ...من که ترجیح میدم اسم بچم کم باشه ...چند سال دیگه همه میگن وااای پناه ..تکراریه و فلان اسم خاص بگرد پیدا کن

سلین

پناه .

پناه.

سلین به خاطره معنیش یکم دو دلم کرده آخه زده بود به معنای سیل خروشان

سلین قشنگتره

پناه قشنگ تره ولی خیلی زیاد شده دیگه

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

پناه
منم بین پناه و رستا موندم

پناه‌

پناه.

پناه

سوال های مرتبط

مامان ملیسا مامان ملیسا هفته چهلم بارداری
مامان هلن مامان هلن هفته سی‌وهشتم بارداری