۶ پاسخ

وای آره منم خیلی درد دارم انگار یه چیز سنگین گذاشتن رو واژنم دکتر هم گفت طبیعیه البته من دو روز دیگه وقت زایمانمه

منم از صبح کمر درد و درد اروم پریودی دارم همش میترسم از زایمان زود رس میخام سر موقع بیاد

گفتی لابیا یاد اون دختره افتادم ک عکس لابیاشو گذاشته بود😂 ببخشید

سلام پس چرا من درد ندارم

دقیقا منم اینطورم کی میشه 38هفته

هوف منم میگم خداکنه به۳۸برسم نمیخام زودتر بیاد

سوال های مرتبط