وای آره منم خیلی درد دارم انگار یه چیز سنگین گذاشتن رو واژنم دکتر هم گفت طبیعیه البته من دو روز دیگه وقت زایمانمه
منم از صبح کمر درد و درد اروم پریودی دارم همش میترسم از زایمان زود رس میخام سر موقع بیاد
گفتی لابیا یاد اون دختره افتادم ک عکس لابیاشو گذاشته بود😂 ببخشید
سلام پس چرا من درد ندارم
دقیقا منم اینطورم کی میشه 38هفته
هوف منم میگم خداکنه به۳۸برسم نمیخام زودتر بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.