خاونمای مشهدی این چه میوه ایه؟
تنسگله؟

تصویر
۱۲ پاسخ

گوجه قرمز بهش میگن .مثل گوجه سبز

نه آلوچه

الو هستش دیگه هنوز کامل نرسیده

تنسگله خبلی خوشمزه اس

نلکه تو روستا ما هست
باهاش الوچه خشک و لواشک درست میکنیم
توی خورشتهام میریزم
خامشم بینظیره
🙈اسهال میاره زیاد نخوری

مگه آلو نیست

اسمش نِلکِ یا همون تنسگُل

ضرر نداره
هم چی به اندازه بخور

الو هست

تو باغ بابام درختشو دارن پارسال می‌خوردم حامله بودم برا یبوست خوبه

دلم آب افتاد

اوف خیلیی خوشمزه آن مخصوصا اونایی که هم ترش هم شیرین قاطیه
نه بخور ولس کم چون هم دل درد میاره هم اسهال

طعم ترش و شیرین داره بافتش سفته بوی گوجه میده طعم آلو🥴اولین باره میخورم بد نباشه؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی