عزیزم اگر سر خود آنتی بیوتیک بدی بدنش مقاوم به آنتی بیوتیک میشه اگر خدای نکرده بعد ها عفونت داشته باشه دیگه با دارو جواب نمیده باید بستری بشه ،من هر بار که مریض بشه روز اول چیزی نمیدم ببینم حالش چطوریه فرداش میبرم دکتر که علایم کامل باشه دکتر بتونه تشخیص بده ،فقط روز اول رژیم غذایی سرماخوردگی و رعایت میکنم چیزای مضر نمیدم سعی میکنم دمنوش اینا بدم
من فقط پلارژین و استامینوفن میدم بدون تجویز پزشک
من اگه تب کنه فقط استامینوفن میدم اگه پایین نیاد میبرم دکتر سرما هم بخوره اگه چرک نداشته باشه فقط شربت پلارژین میدم ک بازم اگه بهتر نشه میریم دکتر
نه چرک خشکن نمیدم از کجا بدونم عفونت کرده سعی میکنم شیر گرم عسل ابلیمو سوپ بدم بهش با پلارژین ۱ روز صبر کنم بعد میبرم دکتر
نمیدم اصلا
مگر با تجویز پزشک
سر خود حتی یه قطره دارو هم نمیدم بهشون
من سیتریزین و استامینوفن میدم اگر خب نشد میبرم دکتر
الآنم بچم سرماخورده 😔
صبح بهش سیتریزین دادم شبم سیتریزین بدم موقع خواب استامینوفن انشاءالله تا فردا خوب بشه اگر نشه یا خدای نکرده تب کنه میبرم دکتر
من فقط استامینوفن میدم ک چون میدم تا سرما میخوره بعدش تب میکنه بعدش میبرم دکتر
من دارو میدم ولی چرک خشکن حتما با تجویز پزشک میدم
بستگی به مدل سرماخوردگیش داره سرفه کنه پروسپان میدم تب داشته باشه استا
اگه فقط ابریزش یکم بدن درد سرماخوردگی میدم
من هیچوقت سر خود چیزی نمیدم سریع میبرم دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.