۴ پاسخ

بعضیام دیدم سه ماه بعدش باردار شدن

من چون سر بارداری اولم سزارین بودم خیلی طول کشید این یکیو بعد یک سالو یک. ماه باردار شدم

من ۳سال گذشته

اگر بچه می‌خواین دومی رو بعد یکسال باردارشید ، من بعد از سه سال از بارداری اول اقدامم الان حدود هشت سال بیشتره اقدامم باردار نمیشم
دکتر رفتم هم خودم هم شوهرم دارو استفاده کردیم نشد😑
دیگه گفتم خدایا خودت هر چی صلاح میدونی

سوال های مرتبط