چرا واژنم انقد درد میکنه چرا با وجود اینکه فقط دو سانتم

۴ پاسخ

چون دو سانتی دیگه،این دو سانت میخواد بشه ۱۰ سانت

چون نزدیک زایمانته بچه میاد پایین به رحم و واژن فشار میاره اصلا نگران نباش

کم کم انقباضات رحمی شروع میشه این درد طبیعی

فکنم زایمان اولته وای منکه بسته اس ولی واژنم خا کنده شه چق عذیتم

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی