۵ پاسخ

عزیزم دختر منم همینطور هست اشکال نداره اخه همش که نمیشه بخوابن باید یکم بیدار باشن بازی کنن و....

خانم ها پسرم فردا واکسین دو ماه هیگی داره بنظرتون چه بهش بدم که ازیت نشه

نه بابا بچه س دیگه ی روز میخابه ی روز کمتر می‌خوابه
تا وقتی سرحاله و حالش خوبه داره بهت میگه اوکیه

اگ بی قراری نمیکنه گریه نیمکنه هیچ مشکلی نیست داره بازی میکنه ، رفته رفته خواب بچه ها کمتر میشه

گریه نمیکنه

سوال های مرتبط