۴ پاسخ

من نباشم میخابه. باشم هم اگ از قبل شیربدم. تو رخت خاب بگم جی جی خوردیدیگه،خودم بزنم ب خاب میخابه ولی یکی دوبار اینطوری شد فقط ک حس کردم اینقدر سیره شیر لازمش نیس

وقتی نیستم یا تو خونه نیستم، شوهرم هی میگه مامان بیا شیربده، مامان بیا. باهم منتظرمیمونن خابش میبره
کلا خونه نیستم خیلی راحت باپدرش میخابه و خابشم بهتره چون میدونه شیری نیس ک پاشه بخوره

نمیخابد بدون شیر ، البته شیر خودم میدم تازه شب ها هم بیدار میشد شیر میخورد

من ظهرهانمیدم روپام تکون میدم گیج میشه خودش می‌ره سرجاش می‌خوابه

عادت کردن از بس نخوردن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙 مامان ماهلین 🌙 ۱ سالگی
مامان آراز مامان آراز ۱ سالگی
مامان امیر♡میران مامان امیر♡میران ۲ سالگی