عالیه👍😍😍
فقط خدا اونی که خنده گذاشته لعنت کنه 😒
من دلم یدونه سبز یا سفید هم میخاد ازاینا که پشت اش بال داره
پیدا نکردم هنوز
امام حسین ضامن عاقبت بخیریه جیگر گوشه ات باشه ❤️ کجا خریدی منم بخرم البته من دوس دارم رنگ سبزشو بخرم به عشق علی اصغر
خوشگله
قشنگه
منم از الوچه گرفتم
البته متن اش فرق داره
قیمتش چنده
قشنگه
تاحالا ازشون خرید داشتین
کالج
خوشکله
تربچه
قشنگه😍
کدوم سایته؟
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.