بله دوسیسی بده
دکتر متخصص اطفال اسلامی تب سنتی بود الان اسمش یادم رفته ادم معروفی ببینم دوباره میپرسم
منم همینو میدم میگن خوبه
منم همینو میدم یه مدت میگفتن رنگ و مزه اش عوض شده ندادم الان دباره میدم
اولش باید آبی شو بدی این برا ماههای بالاتره
آره خوبه
ولی این تموم شد آبی رنگشو بگیر
اون عالی تره
ولی دندان بچه هاروخراب میکنه یه متخصص اطفال من پرسیدم میگفت خود مادر بخوره شیرشو بده بچه یا وقتی نوزاد به دنیا میاد یه نوک انگشت کم به سقف دهن بچه عسل بزنید باز یه تحقیق کنید
روزی ۱۵ قطره میدم
اره ولی آهنش کمه باید 2 سی سی بدی
سری بعدی آبی بخر که یک سی سی بدی
اره عالیه منم همینو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.