کسی رفته بیمارستان الغدیر تبریز
راضی بودید؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم زنگ زدی الغدیر؟ من امروز رفتم خیلی بداخلاق بودن چشمم ترسید دیگه
با اون هزینه میرم جای بهتر

من چند روز بستری بودم تو بخش زنان عالی بودن

سوال های مرتبط