من از اول پنج ماهگی شروع کردم دکتر گفت
منم میخام بعد ۴ ماهگی شروع کنم رفلاکس داره ولی دکتر اجاره نمیدههههههه
من دارم یکم یکم بهش میدم
من از آخر ماه باید شروع کنم
من واسه دخترم از چهار ماه و نيم شروع كردم رفلاكس داره
نه ۵ ماه و تموم کنه میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.