۶ پاسخ

من از اول پنج ماهگی شروع کردم دکتر گفت

منم میخام بعد ۴ ماهگی شروع کنم رفلاکس داره ولی دکتر اجاره نمیدههههههه

من دارم یکم یکم بهش میدم

من از آخر ماه باید شروع کنم

من واسه دخترم از چهار ماه و نيم شروع كردم رفلاكس داره

نه ۵ ماه و تموم کنه میدم

سوال های مرتبط