۸ پاسخ

من بارداری قبلیم دیابت بارداری گرفتم
رعایت کردم برنج و نون لواش ماکارونی سیب زمینی نخوردم کم‌کردم با رعایت به زور به ماه آخر رسیدم
نگران نباش ان شاءالله که قند نداری
اب زیاد بنوش دفع ادار کن فعالیت پیاده روی
کدوی خام رنده کن داخل ماست بخور
تا وقتی بری آزمایش بدی رعایت کن
منم چون قبلی لب مرز دیابتی بودم با کنترل رژیم اینسری گفت باید سه مرحله ای بدی دادم شکرخدا خوب بود ولی الان میفهمم گاهی وقتاقندم میره بالا دکتر گفت متفورمین ۵۰۰یا۲۵۰میتونی بخوری گاهی وقتا

بعد بارداری خوب میشه

من قند ندارم ولی خواهرم قند بارداری داشت گفت خورشت بامیه خورده خوب شده کلا بامیه بپز بخور معجزه اس

من موقع بارداریه دخترم از ۶ ماهگی دیابت گرفتم قرص میخوردم تا موقع زایمان بعدش خدارو شکر خوب شد بچم هم خدارو شکر نگرفت ولی الا ک دوباره باردارم ممکنه باز دوباره قند بگیرم

بچه که نمی‌گیرد من سر اول دیابت گرفتم الان باردارم انسولین میزنم

اول یه قرص با رژیم غذایی میده کنترل نشه انسولین میده زن داداشم داشت بچش دیابت نگرفت

جاری من الان بارداره از ماه پنجم متفورمین میخوره
من خودم قند بارداری بالایی داشتم دکتر گفت انسولین باید بزنی نزدم بچه م و طبیعی زایمان کردم ‌‌‌مشکلی پیش نیومد

به من انسولین داد از اول ۱۵ هفته میزنم

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری