من موقع سرکلاژم سوند وصل کردن
وصل کردنش ک تو اتاق عمل موقع بی حسی بود چیزی نفهمیدم
برا من ۲۴ ساعت بعدش برداشتن درد داشت
اینک بگم استانه درد من خیلییی پایینه
نهههه
نه من که حالیم نشد... ولی موقع زدنش خیلی درد داشت میسوخت
اصلا هیچی نمیفهمی
نه یه حس بدیه ولی درد نه
نه جاش فقط تا چند وقت درد میکنه خیلی حس بدیه
بزارع درد دارع
کشیدنش ندارع درد
نه فقط موقع گذاشتن خیلی درد داشت برا من
نه هیچی نمیفهمی استرس نگیر
نه اصلا
نه ..
نه....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.