کدوم خوبه برا کولیک؟؟
پدیا بست هنوز ندادم بخوره

تصویر
۹ پاسخ

یدونه کیدزی کولیک بگیر عالیه

فقط اینفاکول دوروزه میدم اب رو اتیشه

پدیا بست دادم بهتره
قبلا پدی لاکت و بایو لاکت و پپسومید و گریپ و کولیف و... دادم اثر نداش

پدیا بست دایمیتیکون داره خوبه ب شرط اینکه ریفلاکس نداشته باشه

من کولیکید میدم خیلی راضیم
بی بی کر هم دکتر داده ولی کولیکید بیشتر ساخت به پسر من

برا پسرم پدیا خیلی خوب بود

پدیا بست خوبه👍🏻

مونده چی بهش بسازه من چند مدل گرفتم کولیکز خوب بود الانم پدیا بست میدم با یدونه پروبیوتیک خوبه انگار ولی خب دوره ش باید بگذره همش موقته

هیچکدوم برا دختر من تاثیر نداشت

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی