یدونه کیدزی کولیک بگیر عالیه
فقط اینفاکول دوروزه میدم اب رو اتیشه
پدیا بست دادم بهتره
قبلا پدی لاکت و بایو لاکت و پپسومید و گریپ و کولیف و... دادم اثر نداش
پدیا بست دایمیتیکون داره خوبه ب شرط اینکه ریفلاکس نداشته باشه
من کولیکید میدم خیلی راضیم
بی بی کر هم دکتر داده ولی کولیکید بیشتر ساخت به پسر من
برا پسرم پدیا خیلی خوب بود
پدیا بست خوبه👍🏻
مونده چی بهش بسازه من چند مدل گرفتم کولیکز خوب بود الانم پدیا بست میدم با یدونه پروبیوتیک خوبه انگار ولی خب دوره ش باید بگذره همش موقته
هیچکدوم برا دختر من تاثیر نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.