اره من زدم عزیزم
۲۸ هفته بودم زدم
بعد مگه با آمپول رگام به خونریزی میوفتی استرس گرفتم
رگام نزنیم چی میشه
منم منفی هستم دکترم بهم گفته باید 28هفته بزنم
منم منفیم اما سر دخترم اصلا لکه بینی نداشتم و سر وقتش بادم نمیاد اما هفته های بالاتر بودم دکتر گفت زدم اینم فعلا نزدم
من گروه خونیم o منفی
تو هشت هفته و ۵ روز خونریزی کردم دکترم گفت باید نصف آمپول رگام بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.