۹ پاسخ

مبارک عزیزم
سزارین یا طبیعی
بیمارستانمون خیلی بد رفتاری پرسنل خصوصا زایشگاه
البته خیلیاشونم مهربونن خدایش
منک سز بودم ب شدت راضی بودم از همه چی

دیروز ک من پرسیدم گفتن ایذه انجام میدن،ماما همراه چی گرفتی؟؟؟

بدون اپیدورال بود؟؟؟

بزار من کنجکاو شدم

عب نداره مبارکت باشه ایشالا قدمش خیر باشه براتون 🤍
منم تجربه افتضاحی داشتم دلم نمیخواد بقیه رو بترسونم

سزارین یا طبیعی

مبارکه آفرین به شعور شما

بمیرم

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط