مبارک عزیزم
سزارین یا طبیعی
بیمارستانمون خیلی بد رفتاری پرسنل خصوصا زایشگاه
البته خیلیاشونم مهربونن خدایش
منک سز بودم ب شدت راضی بودم از همه چی
دیروز ک من پرسیدم گفتن ایذه انجام میدن،ماما همراه چی گرفتی؟؟؟
بدون اپیدورال بود؟؟؟
بزار من کنجکاو شدم
عب نداره مبارکت باشه ایشالا قدمش خیر باشه براتون 🤍
منم تجربه افتضاحی داشتم دلم نمیخواد بقیه رو بترسونم
سزارین یا طبیعی
مبارکه آفرین به شعور شما
بمیرم
مبارک باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.