۱۷ پاسخ

اخی چقدر اذیت شدی🥺

اخی عزیزم خداقوت
خدا حفظت کنه برا نی نی

الهی
خداقوت
اتفاقا بنویس ادم خوبه واقعیت بدونه
مخصوصا اونایی ک فکر کردن طبیعی نقل و نباته

بسلامتی چشمتون روشن کدوم بیمارستان بودید

آخ آخ مث من
منم ۱۸ ساعت درد طبیعی کشیدم
سراخر رفتم سزارین
بی حسم نشده بودم بیهوشم کردن
ولی سز فوق العادست نسبت ب طبیعی

الهی بگردم درکت میکنم من سر دخترم بچه اول بود ۲۴ ساعت درد کشیدم از آخر سزارین شدم

شما ک درد هر دو روش کشیدی کدوم بهتره؟ یعنی دردش کمتره

الهی بگردم عزیزم
امیدوارم بهتر باشی و نی نی قشنگت خوب باشه ❤️
مبارک باشه گلم

یا ابلفضل چرااااا

دیگه گذشته عزیزم
مهم اینکه خودت وبچه سالمی

منم صبح سه شنبه بستری شدم تا چهار شنبه ساعت ۱۲شب زایمان کردم
از سر شب می خواستن ببینم اتاق عمل ولی شش ساعت دو ساعت دوساعت دکتر به عقب انداخت تا زایمان کردم

خداروشکر که خودت و بچه خوبید
این سختیای قبل زایمان هست،‌ خداروشکر بخیر گذشت

بسلامتی عزیزم🌸قدمش مبارک باشه

بگردم🥹انشالا ک تن خودتو پسرت سالم باشه
بیمارستانی رفتید دولتی بود؟

به سلامتی الهی خودت و بچه عالی باشید 🩵🩵

چرا بردنت سزارینت کردن

الهییی عزیزم 🥲 حتما خیلی اذیت شدی، انشاالله خودت و نی‌نی خوب باشین 🫶🏻✨

الان بهتری؟

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد