خانما شربت بیدمشک نسترن و‌خاکشیر بده بخوریم؟

۲ پاسخ

من نسترن می‌خوردم از اول الان تموم شده
خاکشیر هم فقط امروز خوردم از اول بارداریم
بیدمشک نخوردم نمی‌دونم

خوشبحالت تا حالا نخوردم دلم خواست خنکه؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیز و توراهیم مامان دنیز و توراهیم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری