۳ پاسخ

بادومو بنداز توی یه کاسه آب جوش بریز توش بعد نیم ساعت الی یه ساعت برو پوستشو بکن بعد خیس کن تا فردا، فردا با پشت چایی صافی بادومو رنده کن میشه حریره، حالا میتونی تو فرنی بریزی یا اوتمیل

ارد برنج و پودر بادام پوست گرفته با ی ذره نبات و اب بزار خوب بپزه باهم تا قوام بیاد

اول بادام و تو اب گرم بزار خیس بخوره نیم ساعت یه ساعت. بعد پوستشو بگیر. با اسیاب یا صافی های کوچک چایی رنده کن. بعد با کمی آب و ارد برنج قاطی کن رو حرارت. و بعد شیر مادر یا شیر خشک اضافش کن. من شیرین کننده کمی خرما له میکنم. هرکس هرجور دوست داره

سوال های مرتبط