من اندازه نصف وزن دخترم بادوم خیس میکنم تو آب جوش ده دقیقه بمونه پوستش نرم میشه پوستش درمیارم. با پشت صافی خوب ریزش میکنم. بعد با یه قاشق آرد برنج و آب میپزم هی هم میزنم تا به قوام برسه
چنتا بادوم بردار بذار تو آب بعد که نرم شد پوستشونو بکن با صافی چایی رندشون کن با آرد برنج بذار بپزه مثه فرنی
اول با ٣تا بادوم شروع كن خيس كن پوستشو دربيار رنده خيلي ريز كن روش آب جوش بريز بمونه شيره ش مه درومد آب تقريبا سفيد رنگ ميشه از صافي اون آب و رد كن تو اون آب يه قاشق سر خالي آرد برنج بريز بزار يه رب بپزه هي همش بزن مثه فرني ولي با آب بادوم پخته ميشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.