کلا دو نوع جفت داریم یکیش خلفی یکیش قدامی
خلفی بهتر حرکات بچه رو متوجه میشی
قدامی دیرتر
😂😂😂
وای نهه من از خدام بود جفتم خلفی باشه تا نینیم رو حس بکنم خداروشکر خلفی شد،از هفته پیش دارم وول خوردن هاشو حس میکنم قربونش برم اخهه🥹🥹
بالکه بینی
برای من خلفی بود از ۱۲هفته حرکت هاشو حس میکردم
کیستی که نوشته دکتر بهت شیاف پروژسترونم داد؟
اتفاقا بهترین مدلشه. چون حرکات بچه رو زودتر میفهمی
مدل های جفته دیگه خلفی و قدامی
تو خلفی زودتر متوجه لگداش و حرکاتش میشی اگه تا اون موقع قدامی نشه
........
ن بابا یک مدل جفت خلفی داریم یک قدامی،اونایی که جفت خلفی دارن زودتر متوجه لگد زدن و تکون خوردن جنین میشن
نه. خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.