جفت خلفی خطرناکه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

کلا دو نوع جفت داریم یکیش خلفی یکیش قدامی
خلفی بهتر حرکات بچه رو متوجه میشی
قدامی دیرتر

😂😂😂

وای نهه من از خدام بود جفتم خلفی باشه تا نینیم رو حس بکنم خداروشکر خلفی شد،از هفته پیش دارم وول خوردن هاشو حس میکنم قربونش برم اخهه🥹🥹

بالکه بینی

برای من خلفی بود از ۱۲هفته حرکت هاشو حس میکردم

کیستی که نوشته دکتر بهت شیاف پروژسترونم داد؟

اتفاقا بهترین مدلشه. چون حرکات بچه رو زودتر میفهمی

مدل های جفته دیگه خلفی و قدامی
تو خلفی زودتر متوجه لگداش و حرکاتش میشی اگه تا اون موقع قدامی نشه

........

تصویر

ن بابا یک مدل جفت خلفی داریم یک قدامی،اونایی که جفت خلفی دارن زودتر متوجه لگد زدن و تکون خوردن جنین میشن

نه. خوبه

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان آراد رضا مامان آراد رضا ۶ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کایان مامان کایان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان هاله ماه مامان هاله ماه هفته هجدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان میراث🩵💙 مامان میراث🩵💙 ۱ ماهگی