جفت خلفی بده؟ تو نت نوشته خطرناکه

۱۲ پاسخ

محل قرارگیری جفت یا خلفی هست یا قدامی، هر دو طبیعی هست .

بسم الله پس جفت چی خوبه؟ 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

تو نت همش چرته خاطرت جمع توکل کن به خودش

نت گوه میخوره 😐

نه بابا اتفاقا یکی از بهترین جفتاست قشنگ حرکتای بچه رو میفهمی من جفتم خلفیه اینقد قشنگ نی نی رو حس میکنم

بهترین جفت خلفی هست عزیزم

قرارگیری جقت هست خلفی یعنی تکون بچه رو دیرتر متوجه میشی قدامی یکم زودتر میفهمی

نههههه
من دوقلویی هام وقتی توی شکمم بودن یکی جفتش خلفی بود یکی قدامی
هیچ مشکلی هم توی بارداریم نداشتم

منم خلفی ام ولی هیچ کجای اینترنت ندیدم که بد باشه برعکس نوشته بهترین جفته

من خلفی بود

دقیقا کجای نت نوشته بده؟خلفی بهترین نوع جفت هست

نه کی گفته

سوال های مرتبط

مامان قند کوچولو مامان قند کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری