سلام خاکشیر اشکال نداره بخورم

۷ پاسخ

دکتر من ممنوع کرده برام گفت دهانه رحم رو نرم میکنه هم خاکشیر هم تخم شربتی

من امروز یک‌لیوان غلیظ خوردم
بخاطر خنکیش
هیچیم نشد

نخور ...

میگن باعث نرم شدن دهانه رحم میشه البته فقط شنیدم نمیدونم

دکتر من گفته اوکیه

فکر نکنم من چند بار خوردم

میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی