سلام خانما کیوی بخورم اشکال نداره

۹ پاسخ

چه سوالیه آخه 😑😑😑

اشکال داره عزیزم آسمون به زمین میاد😂😂خب میوه اس دیگه میوه که اشکال نداره انگار سم میخواد بخوره.واااای خدای من🙄🙁

این چه سمی بود 😂😂😂😂

برای یبوست عالیه عزیزم

من هرروز میخورمممم

چرا بابد اشکال داشته باشه😐

نه بابا بخور اتفاقا خیلی هم خوبه من هر روز می خورم 😂

نه خیلی هم مفیده نمی‌ذاره یبوست هم بشی

من عاشقشم هرروز میخورم😋

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی