چه سوالیه آخه 😑😑😑
اشکال داره عزیزم آسمون به زمین میاد😂😂خب میوه اس دیگه میوه که اشکال نداره انگار سم میخواد بخوره.واااای خدای من🙄🙁
این چه سمی بود 😂😂😂😂
برای یبوست عالیه عزیزم
من هرروز میخورمممم
چرا بابد اشکال داشته باشه😐
نه بابا بخور اتفاقا خیلی هم خوبه من هر روز می خورم 😂
نه خیلی هم مفیده نمیذاره یبوست هم بشی
من عاشقشم هرروز میخورم😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.