سلام خانما عناب بخورم اشکال نداره

۵ پاسخ

نه چه اشکالی 😐
تا ۱۵ تا میتونی بخوری تازه خیلی هم خوبه

نه منم هروز چند تا دونه میخورم

نه میگن خوبه.ولی روزی چند عدد

خیلی ام مفید

واس چی میخای بخوری؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان کارن🥰 مامان کارن🥰 ۲ ماهگی