سلام خانما کیوی بخورم اشکال نداره

۸ پاسخ

من هر روز میخورم

من از اول بارداری تا الان دارم میخورم

نه عزیزم نوش جونت
تو همین گهواره برو تو قسمت ابزار ، تو قسمت دانستنی های تغذیه درباره ی اکثر مواد غذایی نوشته ..

وای نه بخور 🤦

ن عالیه

نه خیلیم برای گوارشت خوبه

سلام من خوردم از اول بارداری برا یبوست هم خوبه

چرا باید اشکال داشته باشه؟ از چه نظر

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی