خانما سالاد الویه بخورم اشکال نداره؟

۸ پاسخ

چرا بایذ اشکال داشته باشه؟

نوش جونت با لذت بخور

بخور سسش رو کم کن

نه گلم فقط یکم غذای سنگینیه
سعی کن زیاد نخوری

کم بخور به من که نمیسازع تو بارداری.

نه با مرغ درست کن سس و خیار شور هم کم بزن

نوش جونت قشنگم

نه چه اشکال داره

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی