۶ پاسخ

میگن اون تب سنجا نینم درجه خطا دارن باید بیشتر حساب کنی

۳۷.۲ تبه

از ۳۷ ب بالا گفتن تبه

تقریبا تب حساب میشه

نه ۳۷.۵ به بالا تب شروع میشه

نه فک نمیکنم..۳۸ تب دیگ

سوال های مرتبط

مامان پناه پریماه🩷✌️ مامان پناه پریماه🩷✌️ ۱۱ ماهگی