۴ پاسخ

پسر منم از دیروز یهو تب کرد.دیشب تا ۴۰ بود تبش با دارو

هرچی هست خیر باشه 🤕

این ویروسه رو حتما گرفته خیلیا گرفتن تب رزوئلا چند روز تب میکنه بعد دونه میزنه بدنش بعدشم خوب میشه دارو هم نداره هیچ تب بری هم اثر اگه نکرد مطمعن باش که خودشه

زیر زبون
داخل مقعد هم میشه ولی نمیدونم مدل مال شما میشه یا نه چون اون یکم فرق داره

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان 🤍آوینا🤍 مامان 🤍آوینا🤍 ۹ ماهگی