۵ پاسخ

من شیر خودم و میدم ولی میکشم مشکلی نداشته

توشیردهی مگ میشه

گاهی تو اتاق گاهی پیشمون اما پنجره ها باز که بره بیرون

بخوابونش تو اتاق بعد برو بکش اگه شیر خودتو میدی تا سه ساعت نده بهش

از وقتی باردار شدم نکشیدم ، اینقدرم دلم میخواد 🥲

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی