۱۰ پاسخ

چون جزو بنده های برگزیده ی خدایی😂

وااای من جای توبودم مثل زلیخا همش سجده شکرمیکردممم😂
والامادنبال راهی هستیم آب بشه مال تو خودب خود آب میشه ناراحتیییی

اخه مامانای عزیز سمت چپم بیشتر آب شده سمت راستم کمتر از این میترسم

اوفففف این چرا داره کاش منم این بودم 🥲

شاید باورت نشه ولی منم همینم

خوش به حالت

الان ناراحتی کاش برا ما هم اینجور بود

وا چرا داره؟؟برو شکر کن مال ما که آب نمیشه هیچ اضافه هم میشه

خوشبحالت

بهتره که اینجور

سوال های مرتبط

مامان سهیل❤️سبحان مامان سهیل❤️سبحان ۴ سالگی