۴ پاسخ

حتما دارو تبخال بگیر وگرنه تبخال میزنی بدجور سریع باید شروع کنی ب خوردن

ژل زدین خیلی غیر طبیعی نشده؟ منم تا حالا نزدم ولی خیلی صورتم لاغر شده دوس دارم بزنم بعد میترسم میگم پشیمون نشم زیاد غیر طبیعی و پلنگی نشع😕

مگه دارو تبخال نداد ؟؟؟؟
چه برندی زدی؟؟؟
به من اناهیل داد اینو داد برای تبخال من تا سه روز چیز داغ نخوردم همونم با نی می‌خوردم دکترم گفت انقد مراقبت لازم نیس ولی من انجام دادم ۲۴ ساعت هم آب نزدم

تصویر

عشقم شستنو میتونی بشوری ولی یه روز کانل نباید ارایش کنی یروز هم چسز داغ نخور ولی بنظرم سه روز اینو رعایت کن
تب خالم اگه سابقه داشته باشی میزنه
ک البته بیشتر با آمپول بی حسی پیش میاد
احتمال کمی داره

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۲ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی