۲ پاسخ

عزيزم منم اينجوري بودم امروز رفتم ان اس تي انجام دادم گفت مشكلي نداري ولي عفونت داشتم بهم پماد داد يه هفته استفاده كنم با شياف براي دردم گفت اگه خوب نشدي بيا زايشگاه

می‌دونی چیه تو این هفته ها به دردای کاذبی آدم میگیره که فک می‌کنه الان زایمان می‌کنه ولی هیچش نیست من خیلی از این دردا گرفتم تو ماه هشتم

سوال های مرتبط