فکرکنم سرماخوردم فقط استامینوفن میتونم بخورم؟؟

۳ پاسخ

او پود رو از داروخانه بگیر با آبجوش قاطی کن و یا استامینوفن ساده بخو انشالله خوب میشی

آره اونم ساده باشه

اگر گلوت درد می‌کنه پودر روتارین بخر بخور هیچ مشکلیم نداره

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی